Sedia Berkorban

Saturday, November 28, 2009

Assalamualaikum dan salam Sejahtera

Kesempatan beberapa jam kebenaran keluar dari lumut navy base digunakan sebaik-baik mungkin..saya terus menuju ke cyber cafe (internet la) untuk "check" email,update blog dan daftar subjek untuk sem depan,seslaikan beberapa urusan persatuan dan lain-lain

Alhamdulillah,Setelah satu minggu menjalani hidup sebagai seorang "askar air"..dapat juga cuti sehari..jadi la..hilangkan tension sambil menyirup udara segar tepi pantai bandar lumut yang telah di istiharkan sebagai Bnadar Tentera Laut baru-baru ini.

Walaupun terpaksa berhari raya Aidiladha di dalam navy base,namun kemeriahan menjalani ibadah korban tetap dapat dirasai..menyembelih lembu bersama warga TLDM.Ini merupakan kali kedua saya menyambut Aidiladha dalam pangkalan tentera laut ini.





Kerinduan pada kampung halaman tidak la rasa sangat,mungkin ini hari raya korban tapi kalau hari raya Aidilfitri tak balik kampung??..no komen..

Dikesempatan ini,saya nak wish skit..Selamat menyambut aidiladha dan selamat menjalani ibadat korban buat semua muslimim dan muslimat di Malaysia dan khususnya pada rakan-rakan di Universiti Malaya, adik beradik Permadah,sahabat-sahabat MPMUM dan PMIUM dan semua la sesiapa saja yang mengenali diri nie.

Selamat menjalani Ibadah korban..semoga mendapat rahmat dan keredaan Allah

Setakat nie dulu..jumpa lagi

2 comments:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli

November 29, 2009 at 10:24 PM
Permalink this comment

1

said...

ader program aper kt dalam base? nape x gi cc dalam base jer? gi lah kat pernama (kompleks ltat) tue.. =)

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

putera_mahsuri

December 6, 2009 at 9:16 PM
Permalink this comment

1

said...

ada traning palapes laut kat sana..pergi panama x best.xde apa sgt..kuar bandar lumut baru rasa bebas skit..hhehehe