Saja Merapu Skit..

Saturday, October 25, 2008

Salam kepada semua..sudah lama aku x update blog ni..lepas hari raya Aidilfitri..aku terus jadi sibuk dengan assignment yang bertimbun-timbun bersertakan presentation yang memerlukan kefahaman yang tinggi untuk menberi “Present” yang terbaik…tambahan pula program-program persatuan dan majlis rumah terbuka aidilfitri yang padat!mengurangkan dan Menghilangkan mood aku untuk menulis…

Sekarang?.....Alhamdulillah..Assignment semua dah settle dan di submit cuma nota-nota pelajaran masih lagi berselerak..kena kumpul balik untuk mudah nak study nanti..sekarang study week..kampus aku jadi sepi..ye la..masing2 sibuk menelaah pelajaran dan tak kurang juga ada yang balik ke kampong..ambil restu mak ayah…bagi aku yang berjauhan dengan kampong halaman ni..telefon sudah memadai..nak balik duit tak ada..huhu…

Semalam(jumaat)..last Assignment aku submit..fuh! lega..last2 minit baru nak hantar hahah..tapi,ramai juga lagi kawan2 aku yang belum siap assignment..bleh la aku nak amik upah taip..dapat juga duit poket hehehee..hah,kepada rakan2 dan ahli permadah..pada majlis Aidilfitri Permadah minggu lepas bertempat di café KPS..Kelab Sukan Permadah telah dilancarkan dan dirasmikan..Kelab Sukan ni bawah exco sukan..banyak program2 menarik yang akan dilaksanakan nanti..antaranya latihan mengcungkil bakat,pertandingan,friendly match dan lain2..kelab penyokong bola Hijau kuning pun ada..sekarang kan pasukan kedah Juara piala Malaysia hehe..so,kepada kaki2 tengok bola..jom join…

Eh,apa la yang aku merapu ni..tak ada apa2..sekadar berkongsi cerita..ok la..setakat ni dulu..jumpa lagi.

2 comments:

Nurul Akma Bahari

October 26, 2008 at 4:34 AM
Permalink this comment

1

said...

haha.memang merapu pn, apala hg ni, aku submit last eximen sok.pas tu, next wik exm, wes pape brita tkini sal um roger ar.he2

Unknown

November 5, 2008 at 3:26 AM
Permalink this comment

1

said...

hahahahahaha...
memang kaki merapu...