sekapur sireh

Thursday, July 24, 2008

Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak meng “update” blog ini kerana kekangan masa yang meghimpit.saya bersyukur sehadrat Ilahi kerana limpahan rahmat dan inayah dari-Nya dapat juga saya menyiapkan dan mewujudkan blog saya sendiri.Saya cuba untuk beralih angin menjadi seorang penulis atau bloger kerana sejak kebelakangan ini menulis blog menjadi trend dan penting terutama selepas berakhirnya era PRU ke-12,ramai dikalangan Yb-Yb kita menjadikan blog sebagai jambatan penghubung dan informasi kepada rakyat umumnya.
Dengan ujudnya blog ini dapatlah saya menulis apa sahaja yang terlintas di fikiran ini dan mengutara idea serta pendapat saya sendiri.Kepada para pelawat diucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menjengah ke blog ini diharapkan dapat memberi sedikit komentar ataupun kritikan yang membina kepada saya dalam mematangkan lagi diri saya sendiri dalam dunia siber ini. Terima kasih.

0 comments: